Eidfjordbrua feilplassert - Svikt i trafikken!

Haugesunds Avis melder:

" Hardangerbrua mangler ti tusen biler på tre måneder. De tre første høstmånedene viser at Hardangerbrua sliter med å nå trafikkmålene."

Her er vår kommentar:

Alle visste jo at trafikkprognosene for brua på “hytteveien” for bergenserne til Haugastøl og Geilo (R7) var blåst opp av Statens Vegvesen og aktivistene i Ullensvang (østsida) og Eidfjord. Ikke en gang stengingen etter brannen i Gudvangatunnelen og stengingen av Tokagjelet har altså fått trafikken opp på prognose-nivået, 2000 biler per døgn. Og E16 Bergen-Voss- E13 til Eidfjordbrua har vært åpen heile tida. E134 over Haukelifjell har fortsatt mye større trafikk enn Hardangervidda.

Stortinget ble altså lurt da de vedtok plasseringen av Eidfjordbrua (også feilaktig kalt Hardangerbrua) langt inne i Eidfjorden. Den skulle selvfølgelig vært plassert ved Jondal som en del av den nye Ekspressveien E134 Oslo-Jøsendal- Bergen m/ arm til Haugesund-Stavanger!

Feilen kan bare rettes opp ved at heile Hordaland nå samles for byggingen av Jondalsbrua på Ekspressveien E134 mellom Belsnes og Høgebjørgodden. I første omgang forventer vi en sterk aksjon fra kommunene Odda, Jondal og Kvam. Aksjeselskapet “Jondalsbrua AS” må etableres snarest. Hardangerbrua AS ble etablert i 1987, og 26 år seinere ligger brua der!

Tryggve Lie
Vegforum Øst-Vest

Vist 1453 ganger. Følges av 6 personer.

Kommentarer

Ja enig med deg her.
Men først tunel mellom Austrepolen og Norepolen.
Der veien totalt ubrukelig.

Broen burde gå fra Årsnes til Varaldsøy, og derfra videre til fastlandet.

Har me no meir oppdaterte tal som kan indikera kva trafikk Eidfjordbrua vil få i framtida?

Har prøvd å få ut trafikktal for Eidfjordbrua.
Nokon som er oppdatert?

Til Grimsknuten: Her er en link til en relativt fersk artikkel i BA: http://www.ba.no/nyheter/article7219830.ece Her avsløres tydelig bløffen med 2000 biler per døgn. Det er en svikt i forhold til prognosen på totalt 120.484 biler siden brua ble åpnet. Dersom vi klarer å få til en skikkelig satsing på E134 over Haukeli, så vil denne bløffen bli ennå tydeligere. Men vi har sterke krefter blant “hyttefiffen” i Bergen med hytter på Maurset, Haugastøl og Geilo å kjempe mot!

Takk til Tryggve Lie.
Var i Stavangerområdet i helga og måtte berre ta turen utom Kvitsøy kommune. Med sine 400 innbyggjarar. Norges minste. Tenk at ein skal ha heile denne administrative bøtteballetten for desse småkommunane! Og her ute er dei i gang med å byggja tunellen til 2 milliardar. Vanvittig. Eg synest dette er det mest illustrerande bilete på 8 år med sosialistane ved roret. Korleis kan ein forsvara å gi ei gruppe samfunnsfordeler til 5 millionar pr innbyggjar?? Men fint for dei 400 sjølvsagt.

Til same pris er den flotte vegen mellom Kristiansand og Grimstad bygd. Ein fornøyelse å køyra!
Ein veg som dagleg fraktar tusenvis av bilistar raskt og trygt fram. Ikkje berre til nytte for mange; den er også bygd billeg etter privat / offentleg samarbeid. Og det beste av alt: Gratis for samfunnet – alt vert betalt av privatbilisten!

I dette ljos må me også vurdera samfunnsnytten i Eidfjordbrua. Eit tapsprosjekt etter juks og manipulering med trafikktal. Med 500 manglande bilistar dagleg snakkar me inntektstap på 20 millonar årleg eller 300 millionar over 15 år. Dette tapet er det fylkeskommunen som har garantert for og følgjeleg er det fylkespolitikarane som må forsvara samfunnsnytten opp mot andre tiltak..
Men er det ikkje smartast først å byggja dei veier og tunellar som er gratis? Gratis i den forstand at dei ikkje kostar samfunnet noko fordi brukarane sjølve betalar kostnaden?
No skal det seiast at brua reduserte dei 80 millionar Hordaland Fylkeskommune årleg subsidierar ferjetrafikken med i Hardanger. Likevel; 300 millionar kan finansiera mange grendeskular, sjukeheimsplassar eller kulturtiltak om me ville at politikarane skulle prioritera det!

Annonse

Nye bilder